---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید
---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید

مــــشـــاوره ورزشی آنلاین

..::: مــــشـــاوره ورزشی آنلاین :::..




 
نظرات 21 + ارسال نظر
آمنه شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام خدمت شما _ بابت سوالم ازتون عذرخواهی میکنم خواستم ازتون خواهش کنم در باره ورزشی که سایز سینه ها رو کوچیک تر میکنه منو راهنمایی کنید _ من اندام متناسبی دارم فقط احساس میکنم سینه هام یکم تو اندامم بزرگ نشون میده از یک نفر که مربی بدنسازی بود سوال کردم بهم تمرین پو.ش اپ مقابل دیوار رو گفت ولی هرچی تو اینتر نت سرچ کردم این تمرین برای بزرگتر کردن سینه است اگر میشه لطف کنید شما هم نظرتون رو بگید وراهنماییم کنید چه ورزشی انجام بدم که سایزم کوچیکتر بشه ؟ببخشید یسوال دیگه هم دارم با طناب زدن میشه سایز رو کوچیک کرد باعث بدفرم شدن وافتادن سینه ها نمیشه؟من بازهم معذرت میخام وممنونم از لطف تون

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید.

sani دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:18 ب.ظ

واقعا ممنون
به همون چیزی که میخواستم رسیدم.

راستی یک پیغام خصوصی هم دادم لطفا جواب بدین.

مریم شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ

اولین سایتی بود که دیدم واقعا به حرف های ورزشکارا اهمیت میدن.
مرسی از همه به خصوص خانم حمیدی

آیسان حمیدی :

خواهش میکنم مریم جونم.
انجام وظیفه بود گلم

sanaz شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

ممنون برنامه خیلی خوبی بود.
مرسی بادی سیلور

محبوب یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

با سلام . من حدودا 10 کیلو اضافه وزن دارم. میخواستم برنامه ورزشی مشتق از ایروبیک و پیلاتس و دو و پیاده روی برای خودم بریزم. منتهی فک کردم شاید کارم علمی و درست نباشه.بنابراین میخوام از شما کمک بگیرم. لازم به ذکره که دو روز در هفته میتوانم صبحها برم پیاده روی و دو. روزی یک ساعت هم میتوانم برای ورزش تو خونه با سی دی وقت بگذارم. ممنون میشم اگه کمکم کنید.

پاسخ شما ارسال شد.

رضا یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ق.ظ

باسلام وتبریک سال نو خدمت اقا مهران من 30سالمه من برای معافی ازخدمت سربازی 40کیلو وزن زیاد کردم بعدازمعافی 25کیلو کم کردم ولی راها کردم الان 165کیلو هستم وقدم 176سانتی متره ناگفته نماند الان 10ساله چاق هستم وبارها برای کم کردن تلاش کردم ولی نشده حقیقتش هم تنبل شدم وهم خجالت میکشم درضمن من استخوان بندیم درشته وفقط ازناحیه شکم چاق هستم شکمم خیلی بزرگه ازتون خواهش میکننم کمکم کنید واقعا دارم اذیت میشم موفق باشید باتشکر رضا ازاراک

پاسخ شما ارسال شد.

مهرنوش جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام، ار اضافه وزن خسته شدم.10 کیلو باید کم کنم.تروخدا کمکم کنید هرچه سریعتر کم کنم.21 سالم هست. مرسی

پاسخ شما ارسال شد

saeed یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام اقای همت دوست.من میخوام یه بدن روی فرم داشته باشم.چجوری اینکارو انجام بدم؟؟؟
اگه برنامه دارین خواهشا به ایمیلم بفرستید.ممنونم

پاسخ شما ارسال شد.

یگانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://f60gh.blogfa.com/

واقعا ممنون .لطف کردید.

خواهش میکنم.

یگانه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://f60gh.blogfa.com/

سلام استاد

خوبید؟

مدتهاس که رزیم میگیرم چند کیلویی کم میکنم و دوباره برمیگردم حدود 12کیلو اضافه وزن دارم .ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال شد.

maryam سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام. من مدت هاس مدام رژیم میگیرم و ول می کنم چون حتی زمانی بوده ک یک یا دو ماه تو رژیم بودم اما حتی 1 کیلو هم کم نشده و فقط تغییر سایز داشتم و خیلی دلسرد شدم
هر برنامه غذایی و ورزشی ک بدید انجام میدم فقط برای من ک این قدر دیر کم می کنم مفید باشه
سنم 20 قد 160 ووزنم 63 کیلو هست ک میخوام به 48 برسم
چطور باید برنامه بگیرم؟

پاسخ شما ارسال شد

جواد چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://injaazadi.blogfa.com

سلام آقای همت دوست خسته نباشید
اولین بارi که به وبلاگتون میام میخواستم بدونم چطوری میتونم ازتون برنامه بگیرم ممنون

یاسمن رمضانی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید از بابت مطالب خوبتون تشکر میکنم
من قدم 170 سانته و وزنم 63 کیلو قبلا 57 کیلو بودم با این روند میترسم وزنم بالاتر بره یه رژیم خوب و یه ورزش مناسب و مفرح می خواستم بهم پیشنهاد کنید تا خوش فرم باشم.

پاسخ شما ارسال شد...

maede دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام من استخون بندی ریزی دارم و لاغر اندام هستم ولی در عین حال شکمم نسبت به بدنم بیرون زده.میخوام رژیم چاقی بگیرم اما میدونم شکم میارم میخواستم راهنماییم کنید

hamidi.aysan@yahoo.com

به این ادرس پیغام بزنید

فاطمه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
من برنامه خصوصی و مشاوره برای تناسب اندام میخواستم لطفا بگید باید چیکار کنم

پاسخ شما ارسال شد.

مژگان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ

سلامم

من ازتوت برنامه گرفتم
خیییییلی زیاد راضی هستم
فقط امدم تشکر کنم

واقعا زحمت کشیدین
از خانم حمیدی عزیز هم که رسیدگی داشتم تشکر میکنم.

حمیدی :
سلام
خواهش میکنم عزیزم
انجام وظیفه کردیم ما کاری نکردیم زحمتش رو خودت کشیدی.

sanaz سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

thanks mr hematdost

شایان سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

اقا دمتون گرم .
برنامه هاتون واقعا حرف نداره حسابی بدنم پیشرفت کرده

هانیه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ

واقعا دستتون درد نکنه
عاااالیه سایتتون

عرفان (شیراز) جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
خواستم بدونم من برای عضلانی شدن(فیتنس) باید اول حجم بگیرم یا خیر؟
ممنون میشم پاسخمو بگید

عرفان (شیراز) پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم، من می خوام فیتنس کار کنم اما نمی دونم از کجا شروع کنم، چند تا از مربی ها هم بهم گفتن بدنم برای فیتنس مناسب هست، بدن صاف و بدون هیچ چربی اضافی دارم. البته نزدیک دو هفته هست باشگاه بدنسازی میرم و دارم سعی می کنم تا عضله های پایه بدنم رو بسازم. لطفاً منو راهنمایی کنید که چطوری می تونم توی رشته فیتنس خوب و بی نقص عمل کنم.
ممنون ازتون

پاسخ شما ارسال شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد