---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید
---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید

بـسم رب الـشهدا و الـصدیقین




حضرت علی (ع) فرمود :


هر نیرومندی جز خداوند سبحان ، ضعیف و ناتوان است.

 (پس به زوربازو و سایر توانایی هایتان  مغرور نشده و از آن سوء استفاده نکنید).





گروه مشاوره ورزشی آلـفـا کینگ (بادی سیلور)

نظرات 3 + ارسال نظر
baran چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ق.ظ

siteton kheili khobe.

عبدالهی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

باسلام میخواستم بدونم برای اب کردن چربی های شکم و بهلو وران روزی نیم ساعت بیاده روی تند وچند حرکت ورزشی مثل دراز نشست دوچرخه ثابت دستگاه مسگری کافی هست ایا لازمه رژیم غذایی داشته باشم یا نه اضافه وزن ندارم

مینا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام
از این که با سایت و مطالب بسیار سودمندت اشنا شدم خوشحالم.
مدتیه که دنبال رژیم غذایی درست و روش های ورزش درست برای لاغری و اندام متناسب هستم . سریع تغیر وزن میدم ولی به تناسبی که میخوام نمی رسم . وزنم در حال حاضر 79 و قدم 164 . میدونم خیلی بی توجهی کردم و چاق شدم. طی 2 ماه 10 کیلو. و طی 2 سال 20 کیلو. :((
سنم 23 سال هست . دانشجو هستم و در طول روز خیلی زود خسته میشم روزی 10 ساعت کلاس دارم.اما از حالا تا 2 ماه دیگه خیلی زمان بیشتری دارم که این وضیت رو درستش کنم.
خارج از ایران هستم و در مورد رژیم گفتم که لحاظ شه اینجا خیلی چیزا مثل خرما. نیست..
میخوام از حالا تا 2 ماه دیگه خیلی چیزا درست شه و تا 8 ماه دیگه که بر میگردم ایران همه چیز به بهترین فرمش برسه.اینجا شرایط استفاده از باشگا ه شنا رو هم دارم ولی کدوم اثر بیشتری داره و کدوم دستگاه برای من مناسب تره ( چیزی که شدیدن میخوام تغییر کنه . دور کمرم . شکم و پشت خط سینه هستش که میخوام چربیهاش به صفر برسه. در حالی که سایز سینم تغییر نکنه و باسنم بزرگتر شه )
اووممم دیگه..
دیگه اینکه واقعا ممنونم بابت لطفت و اگه میشه تصویر ورزشهای مناسب برای من رو برام بفرستید همینطور زژیم غذایی هر چند که سخت باشه.مرسسسیییی یه عالمه :)

پاسخ شما به ایمیل درج شده ارسال شد*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد