---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید
---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید

..::: مــــشـــاوره :::..

دوستان وکاربران عزیز

 برای مشاوره انلاین یا اگر سوال خاصی و خصوصی دارید در قسمت نظرات خصوصی  سوال خود را برای مشاوره بنویسید و حتما ایدی اینستاگرام خود را ذکر کنید.


نظرات 246 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام.من یک خانم 32 ساله هستم حدود یکسال ونیم بدنسازی انجام دادم.و الان یکساله وقفه افتاده.قدم 167 وزنم 65
چاق نیستم.اما میخوام بدنم خوش فرم و تراشیده و سفت بشه.
بازوهام خیلی شل هست چربی پشت دارم که خیلی برام مهمه بازوهام سفت بشه.بنظرتون چه ورزشی واسه من مناسبه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.به هرکی گفتم یجور نظر داده.واقعا گیج شدم

سلام ایدی پیج اینستا بفرستید لطفا سوال هم تکرار کنید.

پریسا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام خسته نباشید.من قدم 164 و وزنم 56 کیلو هست و دوست دارم پایین تنه خوش فرم تر مخصوصا ساق پا داشته باشم و خیلی مستعد شکم اوردن هستم وکمرم مقداری خمیدگی در قسمت بالا دارد به نظر شما برای من کدام ورزش بهتر است ؟پیلاتس یا بدنسازی؟

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

صبا شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام ، خانمی 45ساله هستم و تا بحال بصورت منظم ورزش نکردم،برای شروع چه ورزشی برای من مناسبه؟ ورزشی میخوام که علاوه بر تقویت عضلات ، تناسب اندام هم بده،ممنونم.

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

فاطمه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ق.ظ

باسلام من خانمی هستم با سن 21 وزن 110و قد 170میخواستم ببینم چه ورزشی برای لاغری خوبه بدنسازی یا ایروبیک یا ... خلاصه اینکه یه ورزش خوب برا لاغری به نن معرفی کنین
واگه رژیم یا برنامه ورزشی رایگان دارین بهم بدین ممنون میشم

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

م.ش دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
من خانمی هستم ک قبلا چاق بودم بخاطر کاهش وزن تمام بدنم شل شده مخصوصا ناحیه ران،باسن،سینه و شکمم. ی مدته ورزش پیلاتس انجام میدم خواستم بدونم برای سفت شدن بدنم ورزش پیلاتس مناسبتره یا بدن سازی.
باتشکر

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

معصی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام . من 5 کیلو اضافه وزن دارم ولی با توجه به اینکه بدنم خیلی شل هست و زایمان هم بدترش کرده بیشتر از لاغری سفت شدن و عضلانی شدن بدنم برام مهمه . یه ماه تی آر ایکس رفتم ولی میخوام برم بدنسازی به نظر شما انتخاب مناسبی هست . ضمن اینکه خودم پیاده روی هم دارم.ممنون میشم جواب منو بدید

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

م.ش یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام
من خانمی هستم ک قبلا چاق بودم بخاطر کاهش وزن تمام بدنم شل شده مخصوصا ناحیه ران،باسن،سینه و شکمم. ی مدته ورزش پیلاتس انجام میدم خواستم بدونم برای سفت شدن بدنم ورزش پیلاتس مناسبتره یا بدن سازی.
باتشکر

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

مریم شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام ببخشید من یه پیام دو روز پیش فرستادم آدرس ایمیلم رو اشتباه نوشته بودم این درستش

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

مریم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من یه سوال داشتم وزن من 80 کیلو هست و سایز بالایی هم دارم و قدم 160 هست جنسیتم هم مونث
حالا میخوام تا یک ماه دیگه (به دلیل داشتن جشن ) اندامم رو یه کم بهتر کنم و یه باشگاه ثبت نام کنم نمیدونم پیلاتس برم یا ایروبیک؟ آخه شنیدم که پیلاتس بذار چربی ها رو سفت میکنه و نمیذاره آب بشن موندم
ایروبیک هم میگن اگه یک مدت بری و بعد ولش کنی وزنت باز برمیگرده و بدتر از قبل هم میشی به ورزشهای دیگه هم علاقه ندارم آیا این عیوب که گفتم واقعا برای پیلاتس و ایروبیک وجود دارند؟میشه راهنماییم کنید که من برای اینکه توی یک ماه و حتی بعد از این مدت نتیجه بهتری و زودتری بگیرم کدوم ورزش رو برم؟ و ببخشید آیا رژیم خاصی هست که من بتونم توی این یک ماه رعایت کنم و به نتیجه برسم؟خیلی از وزنم و سایزم خسته شدم الآن یک ساله که هیچ لباسی نخریدم چون اندازه ی من هیچی نیست

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

سمین یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام من 2ماه دیگم میرم 19.وزنم 40قدحدودا160یه برنامه خوب برای چاق شدن میخوام من گشنم میشه ولی میل به غذاندارم بعد چن قاشق سبرمیشم اشتها ندارم ومیخواستم بدونم بدنسازیچاق میکنه یه نه؟؟میگن اگه یه مدت ترک کنی به حالت اولیه برمیگروی؟؟ینی اگه چاق بشم دوباره لاغرمیشم؟؟پودرجوانه گندم تاثیرروی چاقی داره یانه؟؟چیکارکنم چاق شم ؟لطفا به ایمیلم پاسخ بدید ممنون

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

sara جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
میخوام برم باشگاه اما نمیدونم چه ورزشی برم که هم عضله نیارم هم بدنم سفت شه البته من الان ٦٣ کیلو هستم میخوام یه ٥،٦ کیلو هم لاغر شم میشه راهنمایی کنید

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

اتنا پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام خسته نباشید من قدم 162 سنم21 و وزنم82است و بیشتر چربی بدنم درقسمت رانم قرار دارد میخواسم بدونم بهترین ورزش برا چربی سوزی ران ها ک بصورت سلولیت در امده کدام است و میخواسم بدونم چ رژیمی مناسبتر و کارامد تر است

az tarighe telegram dar tamas bashid

ایمانه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام من 25سالمه قدم 166وزنم 58 من نمیخام وزن کم کنم چون صورتم لاغر و لاغرتر میشه اما شکم و پهلو زیاد دارم و باسنمم کوچیک به نظرتون چه رشته ورزشی کار کنم فیت نس؟بدنسازی؟یا پیلاتس؟

az tarighe telegram dar tamas bashid

عااااال سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:34 ب.ظ http://atefeh.pedramifar@yahoo.com

سلام خسته نباشید من وزنم مطلوبه ٥٨ وزنمه قدمم ١٦٥ بیشتر ذر قسمت ران و باسن بزرگتر هست اندامم و مقداری هم پاهام سلولیت داره یک مدت پیلاتس کار می کنم بهم کار با دستگاه و پیشنهاد کردم نظرتونو میخواستم بدونم چون میخوام بدنم عضلاتی بشه و فرم پا و بدنم درست باشه
ممنونم ازتون

az tarighe telegram dar tamas bashid

جلیل یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام من ۳۹ سالمه وزنم را از ۷۹ کیلو به ۶۳ کیلو رساندم و۵ ساله که بدنسازی کار میکنم ولی کمی زیر شکم و پهلو دارم باید چکار کنم که بدون اینکه عضلاتم بسوزه چربی زیرشکم را بسوزانم

ایمیل خود را چک کنید.

جلیل یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام من ۳۹ سالمه وزنم را از ۷۹ کیلو به ۶۳ کیلو رساندم و۵ ساله که بدنسازی کار میکنم ولی کمی زیر شکم و پهلو دارم باید چکار کنم که بدون اینکه عضلاتم بسوزه چربی زیرشکم را بسوزانم

ایمیل خود را چک کنید.

ستاره دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام من دختری ۲۰ سال قد۱۵۲ و وزن ۵۹ میخاسم بدونم پیلاتس برای لاغری و تناسب اندام بهتره یا بدن سازی ممنون میشم پاسخ بدین

ایمیل خود را چک کنید.

نوشین یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام من خانمه 22ساله هستم 6ماه بدنسازی کار میکنم نتیجه خوبی داشته اما اونطور که میخواستم نشده.روزانه خیلی گرسنم میشه !صبحانه شیر و تخم مرغ هم میخورم ناهار برنج و خورشت.کلا اگر برنج استفاده نکنم سیر نمیشم چوار باید کنم؟یه برنامه غذایی مناسب اگر میشه برام میل کنید قد 65 وزن 56

ایمیل خود را چک کنید.

نوشین یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام من خانمه 22ساله هستم 6ماه بدنسازی کار میکنم نتیجه خوبی داشته اما اونطور که میخواستم نشده.روزانه خیلی گرسنم میشه !صبحانه شیر و تخم مرغ هم میخورم ناهار برنج و خورشت.کلا اگر برنج استفاده نکنم سیر نمیشم چوار باید کنم؟

ایمیل خود را چک کنید.

فاطمه شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

با سلام
من چاقی میان بدن دارم درقسمت میانی و ران ها چربی زیادی هست برای خلاصی از دست انها چه ورزشی سریع کمک میکند؟

ایمیل خود را چک کنید.

فاطمه دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید،خانمی ۲۳ساله هستم،قد ۱۶۴ و وزنم ۵۲کیلوگرم.اندامی متناسب دارم فقط دوست دارم چند کیلو اضافه کنم و بدنم قدرتش بیشتر بشه، به نظر شما پیلاتس مناسب من هست؟

ایمیل خود را چک کنید.

روح الله فضلعلی جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

مردی با 180 سانتیمتر قد و دور گردن 40 و دور کمر 100 سانت جزء کدام دسته زیر است؟

ایمیل خود را چک کنید.

فاطمه سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ http://fa984527@gmail.com

باسلام وخسته نباشید من قدم۱۶۷و وزنم ۷۲است میخام ۶۰کیلو بشم و ده کیلو کم کنم ب نظرشما چه ورزشی برم؟زومبا یا فیتنس.رژیم غذایی مدنظرشما چیه باتشکر

ایمیل خود را چک کنید.

نگین دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام من روزای فرد فیتنس میرم روزای زوج بدنسازی.بعد از اینکه از باشگاه میام خیلی خوابم میاد در ضمن من ساعت 7 و نیم تا 8 و نیم صب میرم باشگاه.چون کنکوری ام بعدش باید درس بخونم ولی از بس خوابم میاد تمرکز ندارم خیلی ناراحتم بخاطر این وضعیت میشه راهنماییم کنین واقعا چکار کنم؟من خوابم در روز میانگین 7-8 ساعته

ایمیل خود را چک کنید.

مهتاب شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ

با سلام وعرض احترام
من 30ساله هستم. وزنم55 کیلو و قدم 170 است. منتها بالا تنه لاغرتری نسبت به پایین تنه ام دارم. لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور می توانم به تناسب اندام برسم
با تشکر فراوان

ایمیل خود را چک کنید.

سحر چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام آقای همت دوست من پایین تنم لاغره و قدم بلنده میخوام برم باشگاه چه ورزشی رو پیشنهاد میکنید؟

ایمیل خود را چک کنید.

eli جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام . من 22 سال دارم و قدم 159 و وزن 66 کیلو است برای لاغر کردن ران و شکم پیلاتس بهتر است یا زومبا؟ ممنونم

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

ستاره یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام من 19 سالمه و قدم 164 هست و وزنمم 43 کلیو تا حالا هیچ ورزشی کار نکردم جز دوچرخه سواری که گاهی اونم تفریحی الان میخوام یه ورزشو شروع کنم اما بین کیک بوکسینگ و دفاع شخصی و فوتسال و والیبال موندم کدومو برم درضمن ایا ورزش رزمی باعث کاهش قد میشه ؟
یه سوال دیگه ای که داشتم اینه که اگه یه مدت والیبال یا فوتسال کار کنم بعد برم رزمی خوبه ؟؟ میشه راهنماییم کنید چه ورزشی برم خیلی سردرگمم
با تشکر از سایت خوبتون

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

نگار چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام -
خسته نباشین -
برای کوچک شدن باسن چه ورزشی خوبه ؟
آیا پیاده روی تاثیری داره ؟ یا باید ورزش دیگه ای انجام بدم...

بازم ممنونم از شما وسایت خوبتون

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

نگار چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام .وقت شما بخیر -
ازتون یه وقت مشاوره میخواستم درمورد رژیم غذایی-
من 27سالمه -وزنم 67کیلو- قد 164
به دلیل زایمانم متاسفانه وزنم بالا رفت-
الان ازتون کمک میخوام که چه ورزشهایی انجام بدم برای ناحیه شکم وپهلو هام -باشگاه نمیتونم برم -اما ورزشهای هوازی رو راحت میتونم انجام بدم- از نظر غدایی هم یه رژیم بهم بدین لطفا" .
خیلی ممنون از سایت خوبتون

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

مهدیه یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام من میخوام موضعی لاغر شم .. فقط پهلو شکم ران .. لطفا راهنماییم کنید سراغ کدام ورزش بروم پیلاتس؟؟ زومبا؟؟ کار با دستگاه؟؟

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

زهرا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام خسته نباشید من قدم 162 وزنم 68
سنمم 26
دلم میخواد شکم صافی داشته باشم و یه مقدار هم رانهام لاغر بشه.الآن دارم اسپینینگ میرم ولی بهم گفتن زومبا خیلی بهتره و خیلی اندام رو قشنگ میکنه.من قبلا 54 کیلو بودم بعد از زایمانم 68 شدم و موندم دوست دارم اندامم مثل قبل بشه باید چیکار کنم.اسپینینگ خوبه یا زومبا برم.ممنون اگه میشه یه رژیمم بهم بدید ممنون.

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

رویا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام من26سالمه و1زایمان داشتم میخوام پهلو وشکمم آب شه و باسنم بزرگ شه چه ورزشهایی باید انجام بدم مخصوصا برای بزرگ شدن باسن که واقعا اثر داشته باشه .از بین پیلاتس و بدنسازی کدومش برای تناسب اندام بهتره؟مرسی

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

aida یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:18 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید.. من دختری 23 ساله هستم قد 164و وزن 48 لاغر هستم میخواهم بدنی خوش فرم داشته باشم اندامی دخترانه باسنم یکم بزرگتر شه .. چه ورزشی برم بهتره؟ بدنسازی یا ایروبیک؟ یا چی ورزش دیگه ای پیشنهاد میکنید؟

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

فرحناز جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام .ممنون از سایت خوبتون
من خانمی ۴۰ ساله هستم میخوام ظرف یک ماه حداقل پنج کیلو با ورزش کم کنم میشه بفرمایید چه ورزشی بهتره؟
قبلا ایروبیک ،پیلاتس و یوگا و شنا هم کار کرده ام ، ولی تقریبا دو ماه است که ورزش نکرده ام و دارم چاق میشم . ممنون

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

mahya چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام ببخشید من برای تابستون مخوام کلاس برم البته برای لاغری میخواستم بدونم ورزش پیلاتس بهتره یا زومبا؟
14 سالمه

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

nas جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام من 28 سالمه قدم 166 و وزنم 80 کیلو هست. برای لاغری یه مدت زومبا میرفتم که خوب نتیجه گرفتم و تو دو سه ماه 4 کیلو وزن کم کردم بدون رژیم البته . ولی زانو درد بدی گرفتم حتی وقتی ورزش نمی کردم. الان نمیدونم چی جایگزینش کنم؟ پیلاتس خوبه؟

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

زهره دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام میخوام مربی ایروبیک بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم 7سال ایروبیک کار کردم ولی عضله هام شل هستن.مشکلاتی هم در کوتاهی همیستریگ دارم.برای مربی شدن باید این موارد رو اصلاح کنم یا ملاک نیست ؟

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

سارا دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
دختری هستم 25 ساله قد 160 وزن67 -حدودا 3سال است ایروبیک کار میکنم.وزن اولیه ام 88 کیلو بوده که بعد از این مدت به 67 رسیده،اما الان هرچی بیشتر وزن کم می کنم بالاتنم خیلی لاغر میشه .میخوام پایین تنم لاغر بشه چون پایین تنه چاقی دارم.وزن کم کردنم بیشتر روی بالاتنه تاثیر میذاره
راهنماییم کنید.

ارسال شد

هاشمی جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
من 28 سالمه با قد 170 وزنمم حدود 66 کیلو گرم . الان حدود 6 ماهه بدنسازی میرم اما وزنم که در ابتدا 63 بود الان به 66 رسیده ولی در ظاهرم تغییری ایجاد نشده. الان میخوام لاغر بشم چیکار کنم همین بدنسازی ادامه بدم یا برم ایروبیک ؟ در ضمن بدنمم هم شله و میخوام سفت بشم.
لطفا راهنماییم کنید. اگه رژیم هم بدید ممنون میشم
خیلی ممنون

پاسخ شما ارسال شد

mehraneh سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ

ba salam man 26 salame va 70 kilo vazn va 163 ghadameh .4 mahe zoomba miram vali vazn kam nakardam chand rooze badansazi shoro kardam vali migan ba badansazi na tanha size kam nemikoni balke chagh mishio heykalet gonde mishe.aya doroste?lotfan rahnamai konid

پاسخ ارسال شد

bahar74 چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من 33 سال دارم قدم 155 و وزنم 45 کیلو می باشد. میخواستم ببینم برای کمی لاغرتر و سفت شدن بدنم چه ورزشی مناسب تر می باشد. آیا ورزشی هم می تونید توصیه کنید برای کشیده تر شدن و بلند شدن. ممنون

پاسخ ارسال شد

salam چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام میشه درخصوص برنامه بدنسازی راهنمایی کنین
سن 22
مجرد
قد :168
وزن :71
دور کمر :90
دور ران : 63
دور ساق :40
سایز سینه:75

پاسخ ارسال شد

بابایی پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم برای اندام خانم ها پیلاتس کار بشه بهتره یا بدن سازی؟
ضمن اینکه خودم میخوام پاهامو لاغر کنم و شکم تخت و سرشونه و بازوهای خوش فرم و درکل هیکل خانومانه داشته باشم
١٩ ساله، قد ١٧٥،وزن٧٣

پاسخ شما ارسال شد.

saman چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

mamnon aleeeei bod

وظیفه ست

محدثه شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ب.ظ

با سلام من 27 سالمه و دوتا زایمان داشتم 56 کیلو وزن دارم در دوران بارداری خیلی چاق میشدم و به همین دلیل پوست سینه و شکمم خیلی شل شده میخواستم ببینمبرای سفت شدنش پیلاتس بهتره یا کار با دستگاه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید!

salam جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

با سلام سپاس از توجه شما و ارسال ایمیل

چطور میشود عضو شاگردان آنلاین بادی سیلور شد ؟

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید!

ati چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام من 22 سالمه قدم 170 ووزنم 79 هست 6ماه دیگه عروسیمه میخوام وزن کم کنم ایروبیک برم بهتره یا بدنسازی که تو این مدت بیشترین و بهترین نتیجه رو بگیرم؟

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید!

ati چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام من 22 سالمه قدم 170 ووزنم 79 هست 6ماه دیگه عروسیمه میخوام وزن کم کنم ایروبیک برم بهتره یا بدنسازی که تو این مدت بیشترین و بهترین نتیجه رو بگیرم؟

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید!

نفس دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام.. وقتتون بخیر.. من ی خانوم با وزن 67 و قد 163 هستم.. پایین تنم اط بالا تنم چاق تره.. میخوام پاهام لاغر بشه.. لطفا منو راهنمایی کنیداگر برنامه غذایی یا ورزشی خاصی باید انجام بدم.. البته این رو هم در نظر داشته باشید که 3 ماه پیش در اثر تصادف دچار شکستگی لگن شدم و پلاتین گذاشتن.. و نمیدونم پیلاتس بهتره یا بدنسازی. پیشاپیش از پاسخگویی ما متشکرم..

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد