---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید
---{  Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation  }---

---{ Asian Bodybuilding And Physique Sports Federation }---

با گــروه مشـاوران ورزشی بـادی سـیلـور به ایده آل بـدنی خـود برسـید

چگونه تناسب اندام و بدنی زیبا داشته باشیم؟ برای بانوان و آقایان

آیا تا به حال به این فکر کردین که بدنی زیبا داشته باشید؟ 

آیا تابه حال به این فکر کردین که کسانی که دارای بدن و اندامی زیبا و متناسب هستند چگونه این بدن را بدست اورده اند و یا خواستید که ای کاش این بدن برای شما باشد ؟! 

در این پست بدنبال بدن ایده ال خود باشید...


بسیاری از ما مراقب هستیم که چه می خوریم و ورزش هم می کنیم, اما هنوز نتوانستیم شکم مان را کوچک کنیم یا به وزن مطلوب برسیم. 

برای داشتن اندامی مناسب در اولین چیزی که باید بهش خیلی دقت شود چیز هایی هتند که ما وارد بدن خود میکنیم مانند:چربی ها کربوهیدارتها قند ها انسولین ها و ... 

برای اندام مناسب تمام موادی که وارد بدن میشوند باید درجه بدنی شوند. 

مثلا خود بنده برای اماده شدن در مسابقات کشوری ۸ ماه در رژیم به سر بردم و ۲ ما رژیم ۱۰۰٪ و ۱ هفته ابگیری کردم (*خشک کردن اب زیر پوست با نخوردن اب ) پس باید برای هر چیزی سختی هایی تحمل کرد شاید بگویید که من نمی توانم غذا نخورم یا همه غذاهای چرب و لذیذ بخورند اما من فقط کاهو با ابلیو بخورم اما باز خودم یا بقیه ورزشکاران که دارای بدن های در سطح قهرمانی یا حتی کسانی که تناسب دارند خود بنده ۸ ماه که در رژیم بودن لب به نمک قند و چربی نزدم 

۲ماه اخر که ۱۰۰٪ بود جلو ی من قرمه سبزی میخوردند اما به امید بدنی زیبا و اراده بسیار قوی کنترل می کردم. 

حال شما هم باید کنترل غذای خود را داشته باشید اگر می خواهید برنامه غذایی مخصوص برای خود داشته باشید برای مشاوره انلاین در قسمت نظرات وقت بگیرید تا در همانجا وقت شما مشخص شود. 

بعد از رژیم غذایی میرسیم به بهترین چیزی که به سرعت و نتیجه گیری هر چه بهتر رژیم کمک میکند  یعنی ورزش کردن.  

برای دوران رژیم ورزش رو باید جدی گرفت و به نحو احسن انجام داد. 

یک فعالیت بدنی 30 دقیقه ای با شدت متوسط در بیشتر روزهای هفته یا ترجیحا هر روز به همه افراد توصیه می شود. این مقدار فعالیت باید مثل خوردن و خوابیدن جزیی از برنامه ی روزانه ما باشد من حتی به کسانی که اهل رژیم و ورزش خرفه ای نیستند و تناسب اندام بالا برایشان مهم نیست این رو توصیه میکنم. 

تقریبا 60 دقیقه فعالیت بدنی متوسط روزانه برای جلوگیری از افزایش وزن لازم است. برای افرادی که کاهش وزن داشته اند حداقل 60 تا 90 دقیقه فعالیت روزانه برای جلوگیری از افزایش مجدد وزن نیاز است و به موازات آن کالری دریافتی نباید افزایش یابد. کودکان و نوجوانان باید حداقل 60 دقیقه هر روز یا در اکثر روزهای هفته فعالیت بدنی داشته باشند. 

مهم نیست که چه فعالیتی را انتخاب می کنید و این فعالیت یک باره انجام می شود یا به 2 تا 3 فعالیت کوتاه مدت تر تقسیم می شود. مهم این است که در مجموع 30 دقیقه فعالیت جدی داشته باشید البته این برای خانم ها و اقایانی هست که ورزش جدی نمیکنند و رژیم غدایی خواصی رو کنترل نمی کنند. 

منظورمان از فعالیت بدنی حتما نوعی ورزش در یک باشگاه ورزشی مجهز نیست  

 بلکه حتی به صورت انفرادی با یک اهنگ شاد  در منزل میتونید حرکات ایروبیک یا رقص ایرانی یا عربی رو انجام بدید حتی اقایون هم میتونن....


یا حتی ساده تر پیاده روی ساده، نظافت حیاط، شستن وسیله نقلیه شخصی خود، خرید منزل بدون استفاده از ماشین، استفاده از راه پله به جای آسانسور، کمک به کارهای منزل و خرید شخصی مواد غذایی به جای استفاده از پیک و... هم می توانند سطح تحرک و در نتیجه سلامتی ما را بالا ببرند. 

سعی کنید ورزشی را برای خود یا فرزندمان انتخاب کنیم که به آن علاقمند باشیم وگرنه دیر یا زود از انجام آن خسته می شویم. بنابراین نوعی ورزش خاص را به کودکانتان تحمیل نکنید. 

داشتن یک همراه خوب می تواند مشوق خوبی برای ادامه فعالیت شما باشد بنابراین سعی کنید یک همراه پیدا کنید تا با هم به پیاده روی، کوهنوردی، استخر و ... بروید تا علاوه بر لذت بردن از مصاحبت با یکدیگر با هم به فعالیت بدنی بپردازید بانوان محترمی که رژیم غذایی خواصی از ما یا رژیم دیگری را کنترل نمی کنند برای پیاده یک همراه خوب بسیار موثر است البته بدون صحبت و تنفس با بینی.  

معمولا اکثر افراد بالغ قبل از شروع یک فعالیت بدنی معمولی در حد متوسط نیاز به مشورت با پزشک یا مشاور ندارند. با این وجود مردان بالای 40 سال و زنان بالای 50 سال که قصد شروع یک فعالیت شدید را دارند باید با پزشک یا مشاور خود مشورت کنند.  


 

10 اشتباه متداول در تناسب اندام  Fitness women & man

 

فکر می‌کنید تمام واقعیت‌ها را درباره تناسب اندام می‌دانید. ممکن است تعجب کنید که بفهمید بسیاری از آنها در صورتی که به نظر صحیح می‌رسند، درواقع اشتباه‌های متداول هستند.

افتادن در دام بسیار ساده است: یکی از همراهان ورزشی شما نکته‌ای درباره تمرینات بدنی می‌گوید و شما آن را برای چند نفر دیگر که می‌شناسید، بازگو می‌کنید. یک روز وقتی شما در باشگاه مشغول تمرین هستید، دوباره ‌آن را از دهان فرد دیگری می‌شنوید و مطمئن می‌شوید که قضیه صحت دارد.

اما متخصصان می‌گویند که در دنیای تناسب اندام، باورهای غلط بسیاری وجود دارد که ممکن است مانعی بر سر راه ورزش کردن باشند. بعضی از این باورها مضر نیستند اما خیلی‌های دیگر می‌توانند مضر باشند. آنها می‌توانند باعث شوند که تمرینات ورزشی خنثی شوند و به نتیجه‌ای که هدف کار است نرسند و یا حتی ممکن است به ایجاد بعضی از آسیب‌های ورزشی منجر شوند.

علت اینکه این باورها جان می‌گیرند، این است که عکس‌العمل بدن هر یک از ما نسبت به حرکات ورزشی تا حدودی متفاوت است. به همین دلیل کاری که برای یک نفر مناسب است، ممکن است برای نفر دیگر مناسب نباشد.

در این وضعیت گاهی شما مجبورید ورزش‌های مناسب برای خودتان را پیدا کنید؛ حرکاتی که به درد شرایط شما می‌خورد.

به گفته متخصصان، بعضی از این باورهای غلط درباره تناسب اندام باید کنار گذاشته شود. هر چه سریع‌تر این کار انجام شود، بهتر است.

برای پیدا کردن راه سالم‌تر، متناسب‌تر با سلامت و لذت‌بخش‌تر، بعضی از این باورها را با هم مرور می‌کنیم:

1- دویدن روی تردمیل در مقایسه با دویدن روی آسفالت یا پیاده‌روی، فشار کمتری بر زانو وارد می‌کند.

دویدن، یکی از حرکات ورزشی فوق‌العاده است اما ممکن است زانو را تحت فشار قرار دهد چون نیروی وزن بدن شما است که به مفاصل فشار وارد می‌کند و این نیرو ثابت است. فرقی نمی‌کند که شما روی تردمیل بدوید یا روی آسفالت و پیاده‌رو.

بهترین روش برای کاهش فشار بر زانو این است که شما ورزش‌های متنوعی انجام بدهید. اگر شما دویدن را با سایر فعالیت‌های ورزشی قلبی همراه کنید (به طور مثال کار روی دوچرخه ثابت) می‌توانید فشار را روی زانو‌ها کم کنید و سال‌ها توانایی دویدن را حفظ کنید.  

2- انجام دراز‌نشست یا کار با ماشین ورزش شکمی باعث می‌شود از شر چربی‌های شکم خلاص شوید.

هر ایده برآمده از رویاهای شبانه را باور نکنید.

ابزارهای دراز و نشست ممکن است به شما در تقویت عضلات قسمت میانی کمک کند و در مجموع ترکیب بهتری در اندام شما به وجود آورد. برای اینکه بتوانید عضلات شکم خود را ببینید، باید حرکاتی را انجام دهید که درصد چربی کل بدن را کاهش دهد. اگر شما موفق به انجام این کار نشوید، عضلات شکمی خود را نمی‌توانید ببینید.

اما آیا دراز و نشست و نرمش‌های شکمی می‌توانند شکم بزرگ شما را کوچک کنند. متخصصان می‌گویند خیر، شما نمی‌توانید فقط چربی قسمت‌هایی را که انتخاب می‌کنید، بسوزانید. بنابراین دراز و نشست فقط شما را به هدف کاهش وزن در آن ناحیه مورد نظر نمی‌رساند. شما برای سوزاندن چربی باید برنامه ورزشی شامل دو صورت نرمش‌های قلبی و تمرینات قدرتی را با هم ترکیب کنید. این ترکیب حرکات به کاهش چربی در تمام بدن کمک می‌کند که قسمت مورد نظر شما هم جزیی از این کل است.

3- ورزش‌های آیروبیک سوخت و ساز شما را چند ساعت پس از اتمام ورزش در سطح بالا نگه می‌دارد همنطور که گفتم میتونید در منزل هم عصرها یا صبح ها با یه اهنگ شاد به یه فعالیت عالی بپردازید و به قول خودمون حالشو ببرید! 

                               

این عبارت تا حدودی درست است اما مقدار کالری مصرف شده احتمالا به آن میزانی که شما فکر می‌کنید، نیست.

متخصصان می‌گویند با اینکه سرعت سوخت و ساز شما پس از این حرکات تا حدودی افزایش می‌یابد اما این مقدار از نظر آماری واجد ارزش ویژه‌ای نیست. در حقیقت این نرمش‌ها تنها 20 کالری در روز بیش از مقدار معمول آن مصرف می‌کند.

با اینکه بعد از ورزش‌های قدرتی مقدار خیلی کمی سوخت و ساز بدن بالا می‌رود اما این مقدار هم قابل توجه نیست. بنابراین زیاده‌روی این مصرف کالری حساب نکنید.

4- ورزش یکی از فعالیت‌های عالی برای کاهش وزن است.

با اینکه ورزش برای افزایش ظرفیت تنفسی ریه‌ها، تونوسیته عضلات و حتی کمک به برطرف کردن فشارهای اضافی است اما واقعیت تعجب‌آور این است تا زمانی که شما در یک روز چند ساعت شنا نکنید، ممکن است به کاهش وزن شما کمک نکند.

چون حالت شناوری بدن شما را احاطه می‌کند، شما نمی‌توانید به همان شدتی فعالیت کنید که می‌گویند فعالیت در استخر آب گرم معادل دویدن است. به علاوه خیلی معمول است که شما زمانی که از آب بیرون می‌آیید، احساس گرسنگی زیادی ‌کنید. همین مساله ممکن است، باعث شود شما بیش از حد معمول بخورید. بنابراین حفظ رژیم غذایی برایتان سخت‌تر خواهد شد.

5- یوگا به بهبود تمام انواع دردهای پشت کمک می‌کند.

واقعیت این است که یوگا به کاهش دردهای ناحیه پشت کمک می‌کند اما این مورد شامل انواع این دردها نمی‌شود.

اگر دردهای شما مربوط به عضلات قسمت پشتی بدن باشد، کشش‌‌های یوگا و بعضی از حرکات آن می‌تواند کمک کننده باشد. همچنین یوگا در تقویت قوای ذهنی موثر است؛ عاملی که در بسیاری از افراد به رفع دردهای ناحیه پشت می‌کند. اگر درد ناحیه پشت مربوط به عوامل دیگر باشد (مشکلاتی مثل التهاب یا در رفتگی دیسک) یوگا نه تنها نمی‌تواند در کاهش درد موثر باشد بلکه در بعضی موارد حتی ممکن است به شما آسیب رسانده و باعث شود که دردها شدت هم پیدا کنند.

اگر شما به این دردها مبتلا هستید، برای انتخاب حرکات ورزشی حتما با پزشک خود مشورت کنید.

6- اگر حرکات ورزشی عرق شما را درنیاورد، شدت حرکات کافی نبوده است.

عرق کردن همیشه نشانه وارد شدن فشار نیست، بلکه روشی است که بدن برای خنک کردن خود استفاده می‌کند.

ممکن است شما مقدار قابل ملاحظه‌ای انرژی مصرف کنید بدون اینکه عرق کرده باشید. به طور مثال، پیاده‌روی با حرکات ساده کاهش وزن را امتحان کنید.

7- هنگام ورزش زمانی که هنوز احساس می‌کنید حال شما خوب است، نشان می‌دهد که به اندازه کافی حرکات را انجام نداده‌اید.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مردم در آغاز یا بازگشت به یک برنامه ورزشی دچار آن می‌شوند، این است که می‌خواهند به سرعت حداکثر شدتی را که می‌توانند در حرکات خود ایجاد کنند. علت آن این است که ما هنگام ورزش احساس می‌کنیم حالمان خوب است.

درواقع شما فقط یکی دو روز بعد احساس خواهید کرد که به حد افراط و بیش از توان خود ورزش کرده‌اید.

اینکه چقدر شما در حین انجام حرکات احساس راحتی و خوبی می‌کنید، مهم نیست. شما به هیچ عنوان نباید حجم فعالیت قبلی خود را دو برابر کنید. اگر در همان زمان مشکلی احساس نکنید، زمانی که مشکلات را احساس کنید ممکن است دوباره ورزش کردن را کنار بگذارید.

8-ماشین‌های ورزشی راه ایمن‌تری برای ورزش کردن هستند زیرا تمام مدت شما می‌توانید به روش درست با آن کار کنید.

با اینکه ممکن است یک ماشین ورزشی به طور خودکار بدن شما را در وضعیت درست قرار دهد و شما تمام حرکات را به درستی انجام دهید اما این اتفاق زمانی می‌افتد که ماشین برای وزن و قد شما به درستی تنظیم شده باشد.

در این مورد شما به یک مربی یا کسی که تشخیص بدهد کدام وضعیت ماشین متناسب با شرایط شماست، نیاز دارید. در غیر این صورت احتمال اینکه شما اشتباهاتی در شکل و انجام حرکت داشته باشید و نیز در معرض آسیب‌هایی قرار بگیرید که احتمال آنها هنگام انجام حرکات بدون هیچ وسیله‌ای یا با وسایلی که برای همه اوزان استفاده می‌شوند، وجود دارد.

9- اگر می‌خواهید به فواید حاصل از انجام حرکات ورزشی دست پیدا کنید، باید آن‌قدر ورزش کنید تا احساس درد داشته باشید یعنی ان قسمت از عضله به درد بیوفتد البته نه هر دردی را جع به این درد سوالی داشتید در نظرات مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم.

از میان تمام شایعه‌های بالا، تمام متخصصان هم عقیده‌اند که اعتقاد «درد نداشتن مساوی بی‌فایده بودن» به صورت بالقوه مضرات زیادی را ایجاد می‌کند.  

از خانم ها و بانوانی که در دوران قاعدگی به سر می برند در روزهای اول از تحرک زیاد خوداری کنند ولی اهسته و با تایم کم میتوانند انجام دهند  این زمان کم باعث بهتر انجام شدن عمل قاعدگی هم می شود ! (به شما و شگردان خانم خودم توصیه میکنم چند روز قبل از شروع قاعدگی از قرص اسید فولیک و ویتامین ب۶ تا پایان قاعدگی استفاده کنند.

ممکن است شما یکی دو روز بعد از انجام حرکات، دچار کوفتگی باشید اما این مساله کاملا با احساس درد هنگام انجام حرکات متفاوت است. یک فعالیت برای تناسب اندام به هنگام انجام شدن نباید آزار دهنده باشد. در صورتی که شما هنگام اجرای حرکتی احساس درد می‌کنید یا حرکت را اشتباه انجام می‌دهید و یا اینکه آسیب‌دیدگی داشته‌اید، متخصصان حرکات ورزشی توام با درد را به هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنند. آنها توصیه می‌کنند در چنین شرایطی اگر احساس درد داشتید، حرکت را متوقف کنید، کمی استراحت کنید و ببینید آیا درد برطرف می‌شود یا خیر. اگر برطرف نشد یا اینکه دوباره شروع شد یا اینکه با شروع حرکات، افزایش پیدا کرد در قسمت مساوره انلاین وقت بگیرید یا حتما به پزشک مراجعه کنید. 

 

آیا اندام من متناسب است؟

چند بار به کسانی برخورده‌اید که با اینکه از شدت لاغری دارند می‌شکنند هنوز معتقدند اضافه وزن دارند و باید مقادیر بیشتری وزن کم کنند؟ در نقطه مقابل، چند آدم چاق را می‌شناسید که خود را خیلی هم خوش‌تیپ می‌دانند؟ تصور ذهنی که هر کسی از چگونگی وضعیت ظاهری و اندام خود دارد، بادی ایمیج می‌گویند. بادی ایمیج یعنی درکی که هرکس از وضعیت بدن خود دارد و این عامل ذهنی موثری است که می‌تواند بر اعتماد به نفس، نوع رفتارهای تغذیه‌ای، فعالیت‌های بدنی و چگونگی رابطه شما با دیگران اثر بگذارد.

اگر کمی به جامعه دقت کنیم، کلیشه‌هایی درباره قضاوت افراد درباره فردی که با آنها روبه‌رو می‌شویم، وجود دارد که بخش بزرگی از آن به وضعیت ظاهری فرد بستگی دارد. اگر در برخورد اول با فرد لاغر یا متناسبی روبه‌رو شویم، ناخودآگاه او را فردی پرکار، موفق، محبوب، قوی و خودساخته می‌بینیم. برعکس در برخورد با یک فرد چاق، ذهن ما به صفاتی مانند تنبلی، بی‌توجهی، ضعف اراده و ... سوق می‌یابد.

در هر سرزمینی بسیاری از این کلیشه‌ها به فراخور فرهنگ آن کشور وجود دارد. برای مثال، چاقی در کشور ما در گذشته علامت رفاه، سرزندگی، تحول و ... شناخته می‌شد. رسانه‌ها نقش بسیار موثری در شکل‌گیری این کلیشه‌ها و تغییر آنچه پیش از این وجود داشته، دارند. زمانی که در تبلیغات رسانه‌ها به طور مداوم با افراد بسیار لاغر یا بسیار عضلانی برمی‌خوریم که شخصیت مثبت را بازی می‌کنند و بسیار زبر و زرنگ و فهمیده و محبوب هستند، این دو مشخصه در ذهن ما همواره در کنار هم قرار خواهد گرفت و آن کلیشه‌ها به وجود خواهد آمد.

این کلیشه‌ها در ذهن ما اعتقادی به وجود می‌آورند که منشأ عملکرد ماست برای اینکه بتوانیم به معیارهای ارزش جامعه نزدیک شویم، در حالی که ممکن است بر اثر افراط و تفریط در آن باره دچار مخاطرات ناشی از آنها بشویم و اگر نتوانیم به آنچه هدف‌مان است برسیم، در بهترین حالت دچار افسردگی ناشی از احساس شکست شویم.

تناسب اندام ایده‌آل

زمانی که دست یافتن به لاغرترین اندام در دخترها و عضلانی‌ترین اندام برای پسرها حد نهایت آرزوها و آمال باشد، با اختلال‌های رفتاری در میان جوانان روبه‌رو می‌شویم که دست زدن به رژیم‌های غذایی غلط، تمرینات بدنی وحشتناک، توسل به انواع و اقسام داروهای لاغرکننده و عضله‌ساز و ... از جمله عادی‌ترین آنهاست.

ممکن است آنها خود را در معرض گرسنگی‌های طولانی مدت و کشنده قرار دهند زیرا از اندام‌ خود راضی نیستند. ممکن است داروها یا موادی را استفاده کنند که عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد و به این ترتیب ممکن است سلامت خود را به خطر بیندازند.

به یاد داشته باشید که وضعیت بدنی شما تحت تاثیر عوامل متعددی است که تغییر برخی از آنها در حوزه اختیار شما نیست. عواملی مانند فرم ساختمانی بدن، یا به اصطلاح تیپ بدنی، استخوان‌‌بندی، شیوه ذخیره‌سازی چربی در بدن و .. به شما به ارث رسیده‌اند و تحت تاثیر عومل ژنتیکی هستند بنابراین شما نمی‌توانید آنها را تغییر دهید.

بعضی از افراد به طور ژنتیک فاقد مواد اولیه برای ساختن یک اندام مانکنی هستند و رعایت رژیم‌های سخت و انجام فعالیت‌های بدنی توان‌فرسا هم نمی‌تواند این اندام‌ها را در آنها به وجود آورد. برای مثال در آمریکا تنها 5 درصد زنان به طور ژنتیکی اندامی کشیده و لاغر دارند.

درباره آقایان هم همین‌طور است. در آقایان محدودیت فیزیولوژیکی درباره مقدار عضله‌ای که فرد می‌تواند داشته باشد، وجود دارد که براساس آن درصد چربی و عضله او تعیین می‌شود. به عبارت دیگر، از نظر فیزیولوژیک غیرممکن است که شما بتوانید مقدار نامحدودی عضله در بدن خودتان به وجود بیاورید حتی اگر ساعت‌ها ورزش کنید و رژیم‌های سخت بگیرید.

بنابراین باید واقع‌گرا باشیم و از خود توقع معقول داشته باشیم. 

اگر باز دوست دارید از تناسب اندام خود از نظر حرفه ای مطلع شوید در قسمت مشاوره وقت و کد مشاوره برای خود تنظیم کنید. 

 

 

مهران همت دوست

نظرات 89 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 06:49 ب.ظ

باسلام قد۱۶۶وزن۶۲ وسه ماهه بدنسازی وگاهاهوازی کارمیکنم اما پهلوهام زیاده ومربیم پیشنهاد گلوتامین وقرص چربی سوز داده ک من ازش مطمئن نیستم
راهنماییم کنید

ایدی پیج اینستا لطف کنید .

مرضیه شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
من 25سالمه،قد173،وزن70،من میخوام اول وزنم رو 5کیلو کم کنم بعد هم رو زیبایی اندامم کار کنم،نمیخوام بدنسازی انجام بدم،عایا ورزش دیگه ای به تناسب اندامم کمک میکنه؟؟
لطفا برنامه غذایی بهم بدید و ورزشی هایی رو که بهم پیشنهاد میدید رو برام زمان بندی کنید

سلام با ایدی تلگرام مربی در تماس باشید.

https://telegram.me/mhemat

حسین دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید
قدم 186
وزنم 60
میخواستم ببینم برای تقویت عاضلات شکم و بدنسازی باید وزن اضافه کنم؟مرسی

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

mohamad چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ

ba salam. man 16 sale hastam ba ghade 182.az tooye lebas ham be nazar daraye andame khoobi miresam vali dar shekam va ran chbie ezafe daram.shena ro shoroo kardam(1 mahe) az koja befahmam tavane azolani shodan daram ya na ba tashakor

دوست عزیز فعلا از طریق لاین در تماس باشید.

ایدی لاین :3008226

fati شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ http://blogsky.com

slm khaste nabashid.mn 51kg ba 171 ghad,mikhastam beporsam k baraye tanasobe andam bayad vaznam cheghadr bashe.ba tashakor

ارسال شد

shima جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

سلا برای آب کردن چربی شکم و پهلو راهنمایی کنید لطفا.قدم 173 ام وزنم رو نمیدونم بالای 70 زیر 80 کیلو میشه وزنم

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید.

bahar دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام خسته نباشید ، من 56 کیلو وزن دارم با قد 154 ,
میخوام هم با یه رژیم و بزنامه ورزشی خوب وزنم کم بشه هم یه مقدار عضله سازی هم بکنم ! لطفا راهنمایی بفرمایید!

پاسخ شما ارسال شد.

در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید.
.

bahar دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام خسته نباشید ، من 56 کیلو وزن دارم با قد 154 ,
میخوام هم با یه رژیم و بزنامه ورزشی خوب وزنم کم بشه هم یه مقدار عضله سازی هم بکنم ! لطفا راهنمایی بفرمایی!

پاسخ شما ارسال شد.
در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید.


...

محبوب شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

با سلام و خدا قوت من ۷۵ کیلو وزن داشتم با ۱۶۳ قد و الان ۶۵ کیلو هستم ولی متاسفانه بدنم شل شده است و هر کاری میکنم سفت نمیشود باید چکار کنم ؟لطفا مرا راهنمایی کنید چون سینه هایم نیز شل و افتاده شده اند.با تشکر

ایمیل معتبر لطفا درج کنید.
------------------------------

سن؟
متاهل یا مجرد؟
به چه طریق ده کیلوگرم وزن کم کردید ؟در چه مدت زمانی؟

محمد جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام و خسته نباشید میگم به همه اعضای بادی سیلور ...
من 24 سال سن و 78 کیلو وزن دارم و یک هفته هستش که بدنسازی میرم ولی برنامه غذایی ندارم . لطفا راهنمایی بفرمایید . ممنون

پاسخ شما ارسال شد.
در صورت دریافت نکردن پاسخ به ما اطلاع دهید.

Soroush پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

Salam mikhastam bedonam rajebe on rezhim va barnameye ghazaye aya mishe komaki be man bekonid ? Kheili mamnon

سلام
کدام رژیم و برنامه ؟؟؟

♥شقایق ♥ چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

من 16 سالمه هیکلم مناسبه نمنم از کی و چه موقع باید مراقب غذا خوردنم باشم که چاق نشم و هیکلم به هم نریزه البته من کلا کم خوراکم وزنم 48 کیلوست به مدت 4 سال مرتب یوگا کار میکردم ولی الان دیگ نمیرم کلاس میترسم چون دیگ کلاس نمیرم هرچی بزرگتر شم چاق شم

پاسخ شما ارسال شد

سجاد دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام من سجاد هستم الان سه ماهه که دارم ورزش میکنم و شش ماهه که رژیم گرفتم اما هنوز نه وزن زیادی کم کردم نه به فرمی که میخواستم رسیدم واسه همین دنبال یه راهی هستم که به بدنم بیشتر کمک کنه یه جورایی میخوام بدن تو پر و متناسبی داشته باشم نمیخوام حجمی باشم اما هنوز اون چیزی که میخوام نشدم امیدوار شما دوست عزیز کمکم کنین ممنون از وبتون
راستی من 75 کیلو هستم و قدم 170 البته اگه واسه برنامه دادن یا مشاوره لازم دارین گفتم

پاسخ شما ارسال شد.

امید شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

سلاممممممممممممممم اقا مهران گل دستت درد نکنه خیلی عالی بودن.
ی سوال داشتم من ۱۷ سالمه وزنم۶۷ و قدم ۱.۸۲ چیکار کنم در عرض یکی دو ماه اندام زیبا داشته باشم ؟؟ ممنون میشم کمکم کنی
بازم مرسی

پست الکترونیکی معتبر درج نشده.

سیما سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام سیما 25 سالمه.قدم173 وزنم70کیلو. ازرو لباس نشون نمیدم ولی یکم شیکم دارم و پهلو و ران... میخوام کم کنم اما یخورده ورزش میکنم تاثیر نمیبینم ول میکنم. رزیم میخوام... میتونید کمک کنید؟ عایا

پاسخ شما ارسال شد.

کمند دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام
من 37 ساله و دارای قد 160 هستم و وزنم 60 کیلو است متاسفانه از بعد از تولد دختر دومم وزنم شروع به افزایش کرد و از 50 به 60 رسیدم اما بیشتر به خاطر دو عمل سزارین نسبت به کوچک شدن شکمم ناامیدم زیرا اینطور عنوان می کنند که به علت بریدگی پوست و عضلات شکم امکان بازگشت به حالت اول بسیار کم است .
خوشحال می شوم در این باره به من کمک کنید تا چه روش و یا چه رژیم غذایی برای بدست آوردن اندام ایده آل را باید دنبال کنم .
با سپاس فراوان

پاسخ شما ارسال شده.

تنها جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.tak-m.blogfa.com

سلام واقعن مرسی خوب بود

SaJJad شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ http://amirtataloox.blogfa.com

سلام مرسی از وب خوبت پرچمت بالاست ببین من لاغرم 60 کیلو وزنمه قدمم بلنده 1/80هست بعد تا یک ماه پیش باشگاه بدنسازی میرفتم میخوام بدونم تو خونه برای تناسب اندامم باید چه کاری بکنم؟پیاده روی هم میکنم شکمم تقریبا چهار خونه شده که اسم خودشو بلد نیستم لطفا بهم کمک کن دوست دارم بای

لطفا دوباره سوال خود را پست کنید.

محمدی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ب.ظ

یه برنامه ورزشی برای دوچرخه ثابت میخوام

سلام تنها برای دوچرخه ثابت برنامه ی خاصی نیست.

hedi یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

با سلام من دختری 19 ساله هستم اضافه وزن دارم ومدتی رژیم سخت میگیرم اما از رژیم خسته میشم و رژیم رها میکنم از شما میخوام راهنمایم کنید که به اندامی ک آرزومه برسم.مرسی .منتظر جوابتون هستم.

پاسخ شما ارسال شد.

س پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام
من واقعن خوشحالم که با وبتون آشنا شدم
من 159 قدمه و 68 کیلو وزن دارم
می خواهم باسن ساق و رانم رو کوچک کنم
چند ماه پیش رفتم باشگاه وزنم کم نشد ولی نمی دونم به خاطر abkinبود یا نع به نظرم شکمم سفت و بزرگ شده!می خواستم بدونم میشه یه برنامه غذا و یه برنامه بادی برام بفرستین آخه برنامه این جناب مربی تاثیری نداشته!

پاسخ شما ارسال شد..

fateme یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

salam man 19 salame/roozi 1saat rooie teredmil miram/mikham bedoonam ba davidanam be zanooham asib mirese ia na?va inke be oon andam edelkhaham miresam???

salam
agar rozi 20ela 30 min bashe va sabeghe bimari ostokhani ya mafsali nadashte bashid Kheyr asibini nemirese.
ba davidan be vazn va size delkhaheton miresid ama andam ya style morede nazar kheyr chon form dehi khasi nadare davidan va baraye form dehi be azolate mokhtalefe badan ehtiaj be vazneh zadan ba barnameh haye makhsos hastesh.

محسن یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام آقا مهران
دادا من 29 سالمه و به شدت از لاغری رنج میبرم.175 قدمه و فقط 56 کیلو وزن دارم.از نظر تغذیه اصلا تنوع ندارم و چون دور از خانواده زندگی میکنم 5 ساله که به طور مداوم غذای حاضری و آشپزخونه های مختلف رو تناول میکنم.توی کیش کار میکنم و استراحت کمی هم دارم.تقریبا 20 ساعت از شبانه روز بیدارم.کارم طوریه که استرس زاست اما نمیتونم به هیچ وجه کنار بزارمش.قبلا هم خواستم تو یه دوره ای که شروع کنم ورزشو اما به ماه نکشیده ولش کردم.میدونم تغذیه خیلی مهمه اما خواهشی که دارم اینه که اگه برنامه غذایی برای بنده کمترین تجویز میکنید طوری باشه که با شرایطم کامل بخونه.از اینکه وقت میزاری ممنون

پاسخ شما ارسال شد

Vafa سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام وقت به خیر
من پسری 18 ساله هستم قدم 166 و وزنم 46 کیلو است !
نسبت به هم سنانم کوتاه تر و ریز اندام تر هستم
مدتی است به بسکتبال میروم میخواهم بدانم به نظر شما چه برنامه غذایی پیروی کنم و چه ورزش هایی انجام دهم که هم قد بلند تر شوم و هم اندام یزرگتر و بهتری داشته باشم ! آیا در سن من پیشرفتی بوجود می آید ؟! ممنون میشم اگر راهنماییم کنید !

سلام
دوست عزیز
انشالا که به هدفت برسی و امیدوار باش چون نا امید شیطان هستش.
اما همه افراد یک صفحه رشد دارن که اگر بسته شده باشه دیگر جایی رشد محدود خواهد شد.
به دکتر ارتوپد مراجعه کنید تا براتون عکس گرفتن از صفحه رشد رو بنویسه.
از رژیم غذایی سرشار از لبنیات و کلسیم پیروی کنید.
از آمپول سوماتروپین هم میتونید استفاده کنید در صورت داشتن هزینه.

موفق باشید
یا حق

فاطیما چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام . من خانمی 28 ساله هستم. قدم 153 و وزنم 55. چند سالی هست که ورزش می کنم ولی اصلا نتیجه لازم رو نمی گیرم. از مربیان حرفه ای هم برنامه داشتم ولی..... الان حدود 3 ماه است که با سی دی های ورزشی انقلاب تن جیلیان مایکلز و در خانه ورزش می کنم. نه تنها کاهش وزن و سایزنداشتم ، حتی فکر می کنم چاق تر هم شدم. نمی گم تغذیه خیلی عالی داشتم؛ اما باید با زمانی که ورزش نمی کردم بدنم فرقی بکند یا نه؟ تقریبا 4 روز در هفته و هروز متوسط 80 دقیقه ورزش میکنم. اندامم هم بسیار شل و دارای سلولیت شده. دیگه دارم قید ورزش کردن رو می زنم. این رو هم بگم که کافیه یک مدت ورزش رو بگزارم کنار؛ خیلی راحت می تونم 2تا 3 کیلو وزن اضافه کنم. لطفا به من بگید چکار کنم؟

پاسخ شما ارسال شد.

نازنین دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام ببخشید من میخواستم تمرین به من آموزش بدهید چون اصلا شنا وبارفیکس نمیتوانم برم که بتوانم این ها را انجام بدم لطفا در همین قسمت جواب بدید
باتشکر

Salam
shoma be barnmaeh ghazai ehtiaj darid
va barnameh kar ba vazneh ta esteghamat va ghodrate badaniton bala bere.

پریسا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام میخواستم ازتون خواهش کنم ی برنامه غذایی بهم بدید..واقعا دارم از نداشتن اندام خوب رنج میبرم.....مممنونننننننن

پاسخ شما ارسال شد...

elham شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

slm .man vazne55,800 va ghade 160 daram .andamam ok hast vali varzesh ro shoro kardam .ama nemikham soratam laghar beshe ya inke khodam khaili lafharbesham mitonid ye barname ghazayee khob behem bedid.tnx so much

پاسخ شما ارسال شد

علیرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام، امیدوارم که خوب باشید
من از مطالب شما خیلی استفاده بردم واقعا ممنونم
ولی یک پرسشی از شما داشتم:
من یک پسر 15 ساله ام و میخوام ورزش کنم
من بعدورزش عرقم در نمیاد و حال ورزش بیشتر رو دارم اما نمیدونم باید چیکار کنم که که اندام من زیبا باشه
و میخواستم از شما بپرسم که از این دستگاه هایی که توی تلوزیون تبلیغ میشه بخرم یانه (برای تبلیغ نیومدما) تن تاک دستگاه دراز نشست.
اگر میشه به ایمیلم ارسال کنید .... باتشکر. یا در همین بخش به من پاسخ بدید.

پاسخ شما ارسال شد

هومان جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام اقا مهران بلاگفا شما واقعا عالیه من میخواستم بگم اصلا اهل ورزش نیستم و دوست ندارم ولی به پیاده روی کردن علاقه دارم و جدیدا تصمیم گرفتم کلاس ورزش ثبت نام کنم میخواستم بپرسم تو روز چقد ورزش کنم تا اندام خوبی داشته باشم و چه ورزشی باعث خوب شدن اندام میشود باتشکر هومان

پاسخ شما ارسال شد

سحر جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام آقای مهران
ممنون از مطالب مفیدتون
من حدود ۲ سالی هست که سعی میکنم هر روز ۶۰ دقیقه ورزش کنم و تونستم خیلی سایز کم کنم اما هنوز به نتیجه مطلوبی توی ناحیه دور کمر نرسیدم و اینکه زیر کتفم هنوز سایز کم نکردم و اینکه دوست دارم ماهیچه های بدنم حالت خطی باشه(نمیخوام ماهیچه هامو بزرگ کنم) ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

پاسخ شما ارسال شد

باران دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام

من 22 سالمه، قد :154 وزن:68
از لحاظ استخوانبندی ظریفم ولی بافت چربی خیلی زیاد دارم؛ مخصوصا ناحیه ران و باسن. به طوری که پایین تنم 1 سایز از بالاتنم بزرگتره.
به تازگی از برنامه غذایی دکترکرمانی استفاده میکنم. که طبق برنامه وزن کم میکنم.
برای رسیدن به اندام متناسب و برطرف کردن جاقی پایین تنه چه توصیه ای دارید؟

shoma alan be gofte khodeton az barnameh Dr kermani estefade mikonid va man chizi nemitonam begam
agar moshavere kamel va barnameh mikhaid
chon nemishe tosieh konam
yeho man chizhi migam ke ba barnameh ghazai Dr joor dar nemiad
yani bayad az aval tahte nazare man bashid.


ایمیل معتبر درج کنید.

محمد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
من 22سالمه و قدم 173 و وزنم 78 کیلوگرم 2سالی هم هست که ورزش میکنم میخواستم بدونم با کلن میتونم چربی های اضافی بدتمو از بین ببرم؟
کلن اورجینال از کجا میتونم تهیه کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ شما ارسال شد.

تارا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام من دیرو نظر گذاشتم ولی هنو چیزی ثبت نشده.......!!!!!!!!!!!!!!

پوزش برای تاخیر.
اندکی باید صبر داشته باشید تا به همگی به نوبت رسیدگی بشه.

تارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام آقا مهران
من یه دختر ۲۲ ساله هستم
با قد۱۶۰ و وزن!!!!۶۴
در قسمت پایین تنه(شکم پهلو باسن و ران ) خیلی اضافه وزن دارم
میخواستم بدونم وزن مطلوب برای من و سایز ایده آل برای هر کدوم از قسمتهای بدنم چقدر هست چه رزیمی رو باید رعایت کنم و برای رسیدن به خوش اندام ترین حالت چه ورزشهایی رو انجام بدم
ممنون میشم کمکم کنید

پـاسخ شما به ایمیل درج شده ارسال شد.

احمد چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام

من که خیلی لاغر هستم چیکار کنم؟
راستی سالمه و میخوام بدنی خوش فرم داشته باشم

Lotfan email motabar Darj konid

لی لی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://lili721.blogfa.com

سلام من از 67 به 55 رسیدم با رژیم و تردمیل اما الان وزنم استپ کرده هر کاری می کنم کم نمی شه با قد 160 باید 48 تا 50 باشم امسال تصمیم گرفتم این 5 کیلو رو کم کنم اگه می شه کمکم کن اخه هم من روزی 20 دقیقه می دوام و کالریم 1200 هستش که بعضی روزا کمتر می شه پس چرا کم نمی شم تیروئید هم ندارم

! send your answer

ali جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام من ۱۱ ماه است که بدنسازی کار میکنم و تا الان تونسته ام با رژیم و هوازی ۷کیلو کم کنم ولی به جایی رسیدم که انگار اب شدن چربی سرعتش خیلی کند شده مربیم میگه چون دور شکمت حدود ۵ سانت و جاهای دیگر ۲ سانت چربی خیلی شل هست باید یکی از چربی سوزهای lipo6x یا هیدروکسی کات یا lipo 6black رو مصرف کنی
ولی شنیدم که lipo6black در ایران تقلبیش زیاده میخواستم نظر شما رو بدونم،لطفا راهنماییم کنید خیلی دو به شکم
ممنون

پاسخ شما ارسال شد....

سپیده یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
مرسی از راهنمایی,
موفق و پیروز باشید.

خواهش میکنم

پیمان یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
از راهنماییتون صمیمانه تشکر میکنم
مرسی از شما

خواهش میکنم

پیمان پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام ببخشید
اون پاسخی که به ایمل قبلی ارسال کردید باز نمیشه
میشه لطف کنید به این ایمیل بفرستید
بازم ببخشید
مرسی از شما

PASOKH SHOMA ERSAL SHOD

سپیده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام خسته نباشید.

میخواستم بدونم ورزش درازونشست تاثیری روی چربیهای روی شکم داره یا نه؟
ممنون

PASOKH SHOMA ERSAL SHOD

a چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

خدا رو شکر که حداقل "این سایت در چهارچوب قوانین و مقرارت نظام جمهوری اسـلامی ایـران فعالیت می کند"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

پیمان پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
من در سن 13 سالگی 110 کیلو بودم و بعد از رژیم یک ساله
حدودا 40 کیلو کم کردم
و الان مشکلی که دارم اینه که پوست روی شکمم آویزان شده و خیلی ناراحتم میکنه.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
مرسی

{ PASOKH SHOMA ERSAL SHOD }

مینا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

واقعا این بدن خودته؟ عالیه آفرین

Mamnon Lotf darin

نازیلا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام من۱۴سالمه وقدمن ۱۶۰ووزن من ۴۴کیلو است مشکل تیرویید هم ندارم هر جا میرم به من میگن تو خیلی لاغری دیگه رفتن به مهمونی برام زهر شده همه اعصابمو خرد کردن الان هم به علت یک سری مشکلات خانوادگی رفتن به دکتر تغذیه برام ممکن نیست همش دارم تواینترنت برای چاق شدن گشت میزنم خواهش میکنم منو از این همه نگرانی بیرون بیارین به من یه برنامه غذایی بدین راستی ژودر های چاق کننده اثر داره راستی من ایمیل ندارم

salam
Nazilaye aziz baraye moshavere dadan be kasani ke mesle shoma hastan ma hazine daryaft mikonim chon barnameh khososi va herfei lazem darin.
dore podr haye chaghi ro ham khat bekeshid chonavareze sangini dare.

ye email besazid va az tarighe email ba ma dar ertebat bashid ta bishtar komaketon konam.

aslan negaran va narahat nabashid khaileton rahat

movafagh bashid.

Ya hagh

الهام یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ مفیدتون
من 24 سال سن دارم با قد 168 و وزن 58 کیلو. از وزنم راضی هستم فقط میخوام بدونم با بدنسازی طی چند ماه میتونم اندامم رو سفت کنم.؟ و اینکه بعد از بدنسازی فشرده در صورت ادامه ندان دوباره بدنم به حالت قبل برمیگرده؟چون من در همه ی فصول سال نمی تونم بدنسازی برم.
از اینکه بدنم شل هست ناراحتم چطوری میتونم اندام ورزشی و سفتی داشته یاشم ؟
لطف میکنید آدرس باشگاه ورزشیتون رو هم به ایمیلم بفرستید؟

PASOKH SHOMA ERSAL SHODE

سارا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

با سلام
من ۳۰ سال دارم
قدم ۱۶۴ و وزنم ۵۴-۵۵
مشکل اضافه وزن ندارم ولی میخام بدنم متناسب باشه
حدود یک سال و نیم که ورزش بدنسازی میکنم ُ البته وسطاش یکم فاصله افتاده ُ ولی هنوز مشکل چربی شکم دارم و اگه دو هفته ورزشو بزارم کنار دوباره بدتر از قبل میشه ُُ میخاستم بدونم چکار باید بکنم و آیا تغییر رشته و رفتن به ورزش باراسل میتونه کمکم کنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ و سوال دومم هم اینه که مرجع یا کتابی هست که معیار یه اندام خوب و تراشیده برای خانما رو توضیح داده باشه؟؟؟؟؟
با تشکر

سارا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

با سلام
من ۳۰ سال دارم
حدود یک سال و نیم که ورزش بدنسازی میکنم ُ البته وسطاش یکم فاصله افتاده ُ ولی هنوز مشکل چربی شکم دارم و اگه دو هفته ورزشو بزارم کنار دوباره بدتر از قبل میشه ُُ میخاستم بدونم چکار باید بکنم و آیا تغییر رشته و رفتن به ورزش باراسل میتونه کمکم کنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ و سوال دومم هم اینه که مرجع یا کتابی هست که معیار یه اندام خوب و تراشیده برای خانما رو توضیح داده باشه؟؟؟؟؟
با تشکر

PASOKH SHOMA ERSAL SHOD

ساحل پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ

با سلام و خسته نباشی من می خواستم بپرسم ایا مکمل یا دارویی هست که مصرف کنم تا عضلات بدنم سفت و شکل بگیره أما چاق کننده هم نباشه از یه مربی پرسیدم (امینو )را معرفی کردن أما ترسیدم که عوارض داشته باشه درضمن من پنج سأله ورزش میکنم بیست کیلو وزن کم کردم دوماهه ورزش بی هوازی انجام می دم و٢٣سأله هستم دلم می خواد در ضمن لأغر بودن عضلات قشنگی هم داشته باشم ایا برای یک دختر إمکان داره ممنونم .

PASOKH SHOMA ERSAL SHOD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد